Shopping

nu är jag hemma från örebro!
blev en heldag där med ange och hennes familj :)
hittade faktiskt lite fina saker som jag fick med mig hem
billigt och bra, så jag är hel nöjd!

sen åkte vi även till ikea, och kan ju säga att
vi blev mosade påvägen hem..haha
anges mamma köpte en tv bänk, som var vääldigt stor
så vi fick ha en stor låda i knät ända hem
men de gick bra, jag t.o.m somnade, haha!

fick med mig hem en tröj/jacka från gina, sen underkläder
sen hitta jag en sån där spetströja som jag la ut för ett tag sen,
om ni kommer ihåg ? gick inte så bra att ta kort på den men
om ni går bak några sidor ser ni den! den ser exakt likadan ut
så jag är verkligen nöjd, undrar vad som händer nu då ?
mys kanske ? ;) skulle inte vara fel

tröjan, tappade bort min förra så var tvungen och köpa en till!
söta underkläder! :) från gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0