sanningen om paradise

proppmätt är vad jag är!
har precis käkat en kebabtallrik och fan va gott de var
var så jävla sugen så var tvungen att beställa en.

aja, annars har jag ej gjort något speciellt
typ sitter hemma och längtar tills vi åker..
mindre än 1 vecka kvar nu!
inte alls långt kvar ju!

och btw så satt jag och läste lite bloggar
sen kom jag in på annelie's blogg från paradise
och där stog de en kul grej som kanske ger lite svar på varför
hon ställde sig hoss patrik och inte christoffer
såhär skrev hon;


"Det finns regler kring parsermonierna som tittarna inte vet och det är att man innan
varje parsermoni måste lämna in en lapp där man skriver ett första hands alternativ
och ett anda hands alternativ. Om ditt första hands alternativ är upptaget och ditt andra
hands alternativ är ledigt så måste du ställa dej hos ditt andra hands alternativ.
Men om det står någon bakom båda dina alternativ så får du ställa dej hos ditt första hands alternativ.
Det var detta som hände denna kväll. Jag hade såklart Kristoffer som mitt första hands alt och sedan
så hade jag söta Patrik som mitt andra hands alt. Eftersom att Dalin fick välja först och valde Cimon
så var Catja tvungen att ställa sig hos sitt andra hands alt som var Kristoffer.
När det sedan var min tur att gå och ställa mig hos någon av killarna så var alla tagna förutom
Patrik och eftersom han var mitt andra hands alt så var jag tvungen att ställa mej bakom honom
trots att jag viste att han skulle välja Jackie före mej.
Om Jackie däremot hade fått gå före mig så hade hon ställt sig hos Patrik och då
hade båda mina alternativ varit upptagna och enligt reglerna så hade jag först då
fått ställa mig bakom Kristofer.. Då hade jag och Catja stått bakom Kristoffer
och allting hade gått som jag velat"


lite kul och veta, trodde man kunde ställa sig hos vem man ville oavsett vem som stog var.
aja, längtar till paradise avsnittet ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0