packning på g

nu är de dax och packa väskan, har ej hunnit gjort de!
och åker ju om ungefär 24h kan man säga.
snacka om att jag börjar bli nervööös..
här är iallafall min packlista;

handväskan:
  • pengar,pass,kort
  • mobil
  • korsord + penna
  • tandborste, tandkräm
  • smink
  • datan (om jag ska ta med den?)
  • kamera
  • thailändskbok
  • hörlurar
har jag glömt något annat viktigt?


resväskan:
  • kläder
  • bikini, handduk
  • solkräm,hudkräm,myggkräm
  • underkläder
  • 1 par extra skor
  • shampoo,balsam,deo osv
  • rakhyvel
  • kamera laddare + mobil laddare + kamera sladd
glömt något här ?


tror jag har fått med mig de mesta iallafall
sen köper man ju resten där, ska knappt ta med mig nå kläder alls
väskan kommer ju iallafall bli full när vi åker hem
så ska ha så lite kläder med mig som möjligt

min söta resväska, fast min är mer chockrosa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0