marieberg + ikea!

haft en jätte rolig dag med ange idag!
vid ett åkte vi till marieberg, käkade thaibuffe och kika i affärerna lite!
fick med mig en tunika, som man kan ha på stranden!
jätte söt var den och billig.. så tummen upp för de!

sen blev de vidare till ikea, ni vet mitt och anges andra hem, haha ;)
där inpulsköpte ange en sängstomme! och vi visste ju inte om vi fick in den i bilen
men efter vi mätit med tavlan vi köpte på ungefär hur stor den var
så beslöt vi oss för att den fick plats!
så då gick vi in igen och köpte sängen, och som tur var fick den ju plats på bredden
men tyvärr inte på själva längden så vi fick åka med öppen bagage lucka
sen knyta fast luckan med ett rep vi hitta i bilen!
tur att vi har sånna bra hjärnor så vi kom på att sätt att knyta repet så inte luckan öppnades!
fast första gången vi knöt så gick repet upp mitt på motorvägen
så bagage luckan öppnades , snacka om panik men var en infart precis där så vi svängde
in där och gjorde de bättre, men efter de gick de toppen att köra hem!

sen när vi kom hem hjälpte jag ju henne och bygga ihop sängen
och de gick ju jätte bra, förutom att jag fick en blåsa i min hand!
är inte van att arbeta, haha ;)

och bara så ni vet så är de 5 dagar kvar tills vi åker!
längtar längtar längtar



min nästa tatuering, fast med färger!
ska ha den vid sidan av magen istället, inte på ryggen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0