framme i thailand!

nu ar jag framme i thailand och sitter just nu pa ett internet cafe pa ett stort kopcentrum
som heter future center, jag och ange tog en taxi hit, sa idag blir de shopping!

som ni kanske vet sa blev de massa problem nar vi skulle aka
ange fick inte hoppa pa planet for att henne pass gick ut inom 6 mander
helt sjukt, visste inte att den regeln fanns.
sa jag fick alltsa aka helt sjalv till thailand och da mellanlanda i ryssland ocksa
men de gick bra, traffa pa ett par svenskar sa de var tur de
vi hamtade iallafall upp henne igar sen akte vi till platinum shoppcenter
och shoppade massa! bast och shoppa har i bangkok, eftersom det ar mycket billigare
an sjalva tusrist stallerna som koh samui osv.. 
btw sa aker vi dit om tva dagar, och de ska bli jatte skont!

de ar jatte jobbigt och skriva med thailandsk tangetbord, sa nu slutar jag!
vi har de iallafall jatte bra har! hoppas ni ocksa har de i sverige ;)
puss pa er!


jag just nu inne pa future!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0