Örebro!

igår blev de en spontan utgång i örebro
och jag hade de riktigt kul, blev ju våran sista utgång nu innan vi åker.
blev massa dans och träffa massa roliga människor!
fast när jag kom hem kunde jag fan inte somna, låg och vred mig hela tiden
sen vid 8 så somnade jag till slut

en bild från bilen, går ej och ladda upp mer bilder.
får ta resten imorgon :)


och idag har jag ej gjort så mycket, städat mitt rum + garderob
så nu är de jätte fint, sen fick jag även en ny data skärm idag
mycket större och bättre! :) så tack för den papi<3
fast jimmy har flyttat in sina saker i mitt rum nu, eftersom jag åker på måndag
sen när jag kommer hem flyttar jag ju till oslo, så kommer ej ha kvar mitt favorit rum!
menmen, får ta de som de är! idag blir de chill, kanske till örebro?
får se vad som händer


tjiingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0