6 Januari

nyss hemkommen från lite jobb på sörby
gick rätt snabbt idag, så de var skönt! :)
behövs lite pengar till thailand, så de var nice!

igår blev de chill dag med ange, as always!
vi spelade sims, sen kom även alex och eve och kika paradise!
och sjukt irriterad blev jag, t o m så att en tår rann ner för min kind!
haha, jag är så mobbad ibland ;) jaja,
skulle igentligen till vässan idag och umgås lite!
men får bli imorgon istället, för ska till örebro kl 1 imorgon
så åker dit efter de! så idag ska jag och ange åka och hälsa på cassan
och hennes söta bebis! har tyvärr inte sett henne än så ska bli jätte kul!
hon ska även få min lilla present jag köpt till henne!


jaja, nu ska jag och pappsen laga mat!
tjingeling!



lilla vanessa, såå sööt! =)


btw, så flyttade eveluttan till oslo idag, vi kommer sakna dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0