<3

klockan är 05.20 och jag har precis stängt av sims,vilken nörd jag är, haha!
eller de är iofs ange med eftersom hon spelade också
fast hon har tyvärr somnat nu, så sitter helt ensam!
inte äns jimmy vill spela något med mig, då är de illa ;)
kanske ska ta och sova jag med, men inge trött?

när man sitter helt själv och lyssnar på musik
så flyger tankarna runt i min skalle..
snart drar jag och ange till thailand, mindre än två veckor kvar nu
sen är vi borta där en månad, och efter de flyttar jag ju till oslo!
jag vet inte riktigt om jag har fattat det hela!
men de ska bli kul, men kommer sakna min familj & vänner här hemma!
som tur är de inte så långt hem, men ska jag vara ärlig så har jag aldrig
vart utan min familj i mer en nån vecka, helt sjukt faktiskt!
dom är dom bästa jag har, så kommer sakna dom enormt mycket!
mamma pappa goff & jimmy!<3



älskar er, ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0