JAG HAR GLÖDEN I MIG!

gick och la mig rätt sent igår iallafall!
var ju meningen att jag skulle kika på filmen
men sen ville ange komma ner och kolla också
och så seg som hon var, så kom hon halv 3!
och tror ni vi hann se färdigt filmen? icke sa nicke.
vi slockna båda två efter en stund.. så idag blir
de fan tredje gången gillt! ;)

annars idag så har jag ej gjort så mycket..
förutom att börja läsa i körkortboken,
gjorde t.om ett test idag och hade tänkt
och plugga nu som fan, eftersom jag ändå
är arbetslös så har jag ju inget bättre för mig!
så hoppas mitt glöd håller sig! :)

förresten kul att statistiken öka som fan idag! :)
hoppas ni stannar kvar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0