PARTYFREDAG

igår blev de party som fan!
vi började hemma hoss fia, sedan in till örebro..
var lite strulit med skjutss osv, men de fixade sig till slut!
sen blev de även lite knas där, kvällen slutade toppen! :)

tidigare på dagen var jag även på marieberg och
shoppa lite med pappsen, och blev en god taco buffé!
fick med mig en tröja & lackleggings, sen smink osv..

och idag var jag väääldigt bakis, men blev bättre sen
så när jag vaknat till lite så åkte jag hem till angie
och hjälpe henne och flytta! hon bor ju uppe i cassans
gamla lägenhet nu sålänge tills hon hittar en annan!
och jag ska bara ta de lungt ikväll, ska ha en bror&syster
dag, vi beställde nyss hemkörning och kikar på film!
blir mys!

här är iallafall en bild från igår, får resten imorgon!
jag&eveluttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0