MYS MYS MYS

trött som jag är vakna jag typ för en timme sen!
är helt slut sen igår, även fast jag sov rätt länge.

ja jag gjorde ju inget speciellt precis, satt och spela yatzyy
och hade allmänt myskväll med eve, sen vid 3 tiden kom
p&d från västerås och gjorde oss sällskap eftersom dom vart
på krogen i örebro, så då blev de film osv :)

sen när dom typ somnat så spelade jag och eve lite yatzyy
igen, och vem vann - jo jag såklart ;) BÄST ÄR JAG .
så klockan blev väll runt 6 innan jag somna, sen ringde ange
och väckte oss runt 1 och vi drog och käka kebab, sen följde
jag med dom till tågstation, eftersom dom inte hittar här..

när deras skjutss kommit så drog jag hem, och umgicks lite
med eve igen. och vid 6 somna jag ungefär..
men är fortfarande trött, de e nå fel på mig ?!

nu ska jag ialf fräscha upp mig lite, och sedan hem till eve
för ännu en spelkväll, men ikväll joinar fia oss :)

gammal bild på lisa,eve,fia & jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0