MYS KVÄLL

igår hade jag inge ork att skriva, gjorde inte så mycket
förutom hemmasysslor.. ex städa putsa fönster & tvätta!
kände mig så duktig, hih.. sökte tom några jobb i gbg! :)

sen senare mot kvällen kom eve förbi, och sedan ange!
alltid trevligt med sällskap, och de blev idol sen andra avenyn!
sen fram mot natten så kollade vi resor till thailand mot vinter
och skulle så gärna vilja åka! fast när vi räkna ut hur mkt allt
skulle bli blev de mycket mer än vad vi trott!
jag trodde aldrig att de kosta så mycket, och jag som liksom vart
i thailand ett flertal gånger, menmen har ju aldrig betalat själv :/
nu vet jag de ialf.. så om vi ska åka i vinter måste jag typ skaffa
ett jobb nu! skulle inte vara fel och få ett i norge eftersom man tjänar
dubbelt så mycket! ska söka lite jobb dit idag hade jag tänkt! :)
men ange sov kvar ialf, hatar o sova ensam! så de var ju kul ialf! :)

aja idag ska jag ialf förbi arbetsförmedlingen, missade ju mötet
med dom när jag var i cypern så måste gå dit o prata med dom!
annars så ska jag inte göra något speciellt, får se vad jag hittar
på.. nu ska jag kika vidare på jobb! seeya

min söta kusin beauty och jag! när jag var i thailand i vintras! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0