JOBBMÄSSA

vakna nyss! hatar när jag somnar sen vaknar så sent..
de är en annan sak om jag bara sover 1-2 timma,
då kan jag sova på kvällen också.. men nu har jag sovit länge
så får se hur de går att somna ikväll!
snart kommer iallfall ange och gör mig sällskap,
så blir väl att spela yatzyy somvanligt ;)

idag har jag ialf vart på jobbmässa i örebro..
och de var ju sådär, sjukt mkt folk var de ialf!
men vi gick på stan istället och käka donken,
sen kika i hm osv :) cassan hitta massa söta
baby kläder! aja, sen blev de hemresa..
och cassan följde med mig hem en stund,

sen somna jag!
igår blev de typ samma sak, myskväll med ange
med yatzyy, cola, popcorn & skräckfilm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0