IKVÄLL?

guuh va trött jag har vart idag! höll på och somna vid datorn
men sluta ju vid 12 så skönt de, blev hem till sängen på en gång!

idag är de iallafall efterlängtade freedag, fyfan va sköönt! :)
men frågan är om jag ska åka in till västerås och festa med
fredde & co, dom kommer ju hem från kryssningen idag..
så dom ringde nyss och fråga om jag ville med dom ut till
blue moon, och de e ju lite lockande.. har ju faktiskt inte
vart ute i västerås på jätte länge!
annars så blir de fredags mys med brudarna, men blev ju
en vit helg förra helgen, så får se hur jag gör :)
sitter iallafall och kollar på familyguy just nu!
går ju inte och kolla på utan o skratta!
min humor på hög nivå! hah



ska man gå in i dimman idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0