I LOVE SHOOOES

nu har de vart lite bloggtorka för mig igen!
men har iallfall inte gjort något speciellt..
sökt jobb, umgåtts osv bara :)

fast igår klicka jag hem ett par fina skor från nelly..
så hoppas jag får dom innan fredag,då tar jag ju tåget
till kära göteborg! ska ut med bror på krogen & shoppa, kommer bli nice!
sen var mamma så snäll så vi klickade hem 3 par skor till nyss!
hihi, love u mami, du är bäst! :)

så hoppas dom kommer så fort som möjligt!
menmen, imorgon ska jag in till köping och käka
med f, sedan så ska jag hitta någon fin present till
min bror.. men nu har jag väll inte så mycket o säga!
skriver mer imorgon!, ciao
skorna jag har klickat hem! me likee alot

Kommentarer
Postat av: josefine öberg

GRATTIS :D

2009-10-06 @ 17:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0