HOME

nu har vi kommit hem, och jag säger bara att
den här veckan har vart så sjukt rolig!
vi hade jättefint väder hela veckan, träffade
massa nya sköna personer, festade som bara den!
Stannade faktiskt inte hemma en ända kväll, jag & eve
drog ut varje kväll, helt sjukt! men lika kul varje kväll..
och nattbad varje kväll gjorde vi också, jätte skönt!
så blev inte så mkt sömn inte, så man var rätt sliten
när man kom hem, har typ sovit i 24 h (;
menmen nu är de tillbaks till verkligheten & börja söka
jobb! får se hur de gåår :) men håller tummarna!

här är lite bilder;


inne på grabbarna grus! eve,jill&linn och nån randomkille
som hällde sprit i alla munnar.


lite folk på förfest :)

ute&käkar, jag & emil

jonte, chris & jill - en annan förfest! :)

nissi beach, så sjukt fint!

nissi beach, jag&kristian!

grabbarna grus från allingsås

evekluttan på nissi beach!

happaranda tjejerna!

kristian & joel

sista kvällen = galen kväll

börja såhär & sluta värre!

där är lite bilder, har lagt ut mer på facebook! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0