FIFTY-FIFTY

just nu skulle jag vara full igentligen
för de är ju fifty-fifty kryssningen idag! haha
gud va kul de skulle vara om vi åkt, kollade igår
om de fanns nå platser kvar, men de fanns de ju inte!
så hela båten är alltså full packad med ungdomar!
ohhhh, är så avundsjuk!
ångra att vi inte betalade precis när vi bokat,
då skulle jag haft råd! menmen, finns väll fler gånger!
nu har jag ju sattsats på ett annat mål! får se hur de lyckats ;)
men jag håller tummarna!

hoppas ni alla som är där har kul
de är faktiskt jätte många som jag känner
som är på kryssningen! :)

håller iallafall på o tvättar nu, och snart är de idol!
då får jag något annat och tänka på

en bild från i vintras på mig johan fredde & teddy! :)
fredde&teddy är på kryssningen, och säkert redan fulla..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0