21.40

sitter och färgar håret just nu! de blev så ljust
när vi var i cypern så måste färga de lite mörkare :)
funderar på & klicka hem nytt löshår också..
men de får vi vänta tills slutet av månaden
eftersom min plånbok är TOM! haha.. så kan de bli

satt tidigare och prata med min bror om att jag
kanske ska flytta dit, ska bara börja söka jobb
där, de är nog mycket lättare att få jobb där än här.
så får bo hoss han tills jag har råd att skaffa eget..
måste ju börja jobba någongång! så de är nått att tänka
på ialf.. har ju alltid velat bo där! så har ju en chans nu
men får se hur de blir med de! måste ju få ett jobb först.

sitter och kollar på svenska hollywood fruar nu och
man kan ju bara skratta åt dom! haha..
nu ska jag kika vidare sen tvätta ur färgen! hörs&ses :*

kolla så ljust mitt hår blev i cypern (ljusare i verkligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0