THIS WEEKEND

förlåt för dålig uppdatering igen!
får bloggtorka ibland.. men kan ju iallfall
sammanfatta min helg nu när jag ändå sitter här!

fredags: jag bjöd tjejerna på thaimat, så dom
kom hit runt 8a, sen bjöd mammsen på tequila!
så då blev alla taggade, vi spelade "jag har aldrig"
och till slut så åkte alla utom angie,cassan & alex till
västerås.. där vi drog till silk!
var faktiskt jätte kul att ha alla tjejerna med sig dit..
dom som alltid brukar säga att de är tråkigt där o blabla..
men dom hade de riktigt kul dom med! :)
så hoppas jag inte behöver åka själv nu när jag åker dit nästa gång!
sen runt 3 blev de hemmåt.. o sängen på en gång!

lördags: inte gjort något speciellt alls, drog till azema tidigare på
dagen och fikade! sen drog jag hem, skulle igentligen hem till madde
och fira henne eftersom hon fyller 21 idag (efter kl 00) sen skulle vi
ut på B&S men hade verkligen ingen ork till de..men sen kom ange förbi
(hon är fortfarande kvar) så vi har typ suttit och nördat!
har ialf fixat en ny design till mig & lärt mig photoshop! wihooo!
så är väll rätt nöjd nu.. ska ialf försöka ha kvar den ett tag nu!

o nu är klockan kvart i 6, så nu ska vi nog gå & nana..
godnatt alla! :)
en bild tagen av fia, när jag öppnar presenter :)

fick ett thomas sabo armband + berlock, lösnaglar/fransar, & massa
godis & blommor! - hih tack, jag har världens finaste vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0