SOON I WILL SE MY BBE AGAIN

nu var de ett tag sen jag skrev igen!
man får lite bloggtorka ibland, men så är de!
har ändå inte gjort något kul, eller jo en sak
jag ange & fia har bokat biljetter till premiären
av twilight neew moon i örebro 19/11.. så ska
bli grymt kul o se! har ju faktiskt väntat hur länge
som hellst för att se den! så ska blir riktigt kul! :)

sen har ju även fia fått körkort, så duktig är hon!
så ett strort grattis till henne!

fick även ett brev från posten att jag hade ett paket
och hämta, så för hoppningsvis är de mina skor!
ääntligen säger jag bara, hoppas dom e fina nu bara! :,)

men nu försöker jag få tag i nån som vill käka kina
jag håller på o svälter här hemma, och orkar inte
laga nåå.. menmen, nån borde vilja käka?


snart får jag se min bbe igen ;)

Kommentarer
Postat av: josefina

tack sötis! ;D

längtar som fan till bion! ja kan ju köra ;D

men vilken tid vare,9?fredag,lördag? :)

2009-10-22 @ 15:54:27
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/
Postat av: angie

ohhh, min pattison :K

2009-10-23 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0