BOWLING KING!

idag blev de tåget in till västerås 11.20
lovade fredde att hänga med och hämta idol biljetterna!
så den 11 december sitter vi på globen & kikar på finalen,
fan va kul de kommer bli! vi fick plats på rad 1, så hoppas de
är längst fram! ;) då blir de ännu mer guld!
sen drog vi förbi gina och lite affärer , fick en tröja av jimmy
så de var ju snällt, tack! sen blev de lunch på spicy hot.
fyfan vad jag har saknat de stället, träffade även andrea gumman!
har intre träffat henne på jätte länge, så var kul o se henne.
efter vi käkat så drog vi till strike & bowla en timme,
snällt av fredde & bjuda! och gissa vem som vann?
jo JAG! :D gick hur bra som hellst!
bowling king är vad jag är!

snart kommer ange hit och vi ska kolla på tv400
de är ju spök veckan! allltid kul & se..
jag älskar skräck ;)

jag idag! :)
jimmy på bowlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0