BORING SUNDAY

söndag söndag vanliga tråkiga söndag!
idag har jag inte gjort något kul alls!
har bara städat, tvättar & kollat på tv..
beställde även hem pizza.. alltid gott på en söndag ;)
fast var och kollade på saras valpar och dom e ju såå
söta! helt sjukt, man vill ju bara ta med sig en hem!

igår så var vi ju hoss ange & hon bjöd på mat!
fast kunde inte äta eftersom jag mådde så dåligt
men var säkert gott! :) men efter ett tag mådde jag bättre
så fick ialf i mig nått vinglas! efter ett tag så blev de
vidare till medåker, där jag själv inte hade så värst kul!
men verkar som alla andra hade! men vi fula oss lite på
dansgolvet så blev ju rätt kul ändå! :)

nu ska jag lägga mig & titta på nyaste gossip girl!
seya!

lite bilder från igår:
sara ange madde & angie! :)
fia & lilli
fia, cassan, angie & jag!
shot är gott ;)

Kommentarer
Postat av: cassandra

Kunde inte valt en annan bild med mig på? ;)

lr tagit bort mitt face!

2009-10-19 @ 12:09:42
Postat av: josefina

tack gumman :D

2009-10-20 @ 23:48:13
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0