BAD NEWS

solen skiner och då blir man alltid på bättre humör!
inte för att de är så varmt men ialf :)
försöker få tag i eve nu så vi kan gå ut & ta en
lååång promenad.. får se om hon e sugen. får hoppas!

annars idag så har jag inte gjort något speciellt
kollat massa flyg till thailand eftersom min moster
har blivit jätte dålig, hoppas verkligen att hon blir bättre!
annars åker mamma ner & jag kanske får följa med,
skulle ju verkligen vara skönt o komma bort.
men då är de ju inte precis en semester..
fast kommer ju iallfall till värmen & de som räknas.
sjukt hur allt kan ändras på en natt..
menmen, hoppas verkligen att allt blir bra igen!

nu ska jag ialf ta en dusch & fräscha upp mig!
hörs senare, pusss!


Kommentarer
Postat av: josefina

ååh va snyg header du har gjort :D

2009-10-14 @ 18:59:53
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu kan du fixa min header? ;)höhö.. bra att du uppdaterar kul att läsa :D kram

2009-10-15 @ 19:48:18
URL: http://carrohaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0