ARLANDA / STOCKHOLM

imorse blev de en spontan tripp till arlanda!
pappa väckte mig vid 10, och sa att mamma hade
köpt en biljett till thailand precis.
så jag hjälpte henne packa, sen var vi tvungna
att åka på en gång! så vi hämta upp jimmy i vässan
eftersom han var i skolan..och sen raka vägen till arlanda!

verkligen deprimerande att stå i kön och vänta på att checka
in när inte jag själv ska åka! usch, hatar den känslan!
ville bara ta en sista minuten och åka med, men tyvärr tog mamma
sista biljetten! ;) tur där.. och verkligen ett bra pris!

men sen åkte vi och käka på donken, och efter de
vidare in till stan för lite shopping!
fick äntligen nytt löshår, älskar när de e långt nytt & fräscht!
love u daddy, han är så snälll!
letade även efter en pälsjacka, men den jag ville ha var slut!
så tippat mig!! men kanske ska beställa en istället!
men sen gick vi till min "lillebrors affärer" och köpte skateskor till
han och datamus! orka slösa 500 på en mus liksom.. menmen..

när jag kom hem blev de en promenad till donken med
angelica! iskallt var de, men skönt! :)

nu sitter jag bara här & tänkte sy på mina clips på håret
så jag har de fixat tills krogen imorgon!
kommer bli sååå kul!  höörs :*

Kommentarer
Postat av: josefina

Dra ut i västerås nästa fredag me, då är ja på! :D för ja orkar inte imorn ;)

2009-10-15 @ 23:42:56
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0