A LITTLE CHRISTMAS MORNING

igår kunde jag inte blogga, mådde hur dåligt som hellst!
var ju ute i lördags, blev först oxfilé på athena och en god
flaska vitt fin! sen blev de hem snabbt sedan vidare till fia
på förkrök och sedan in till köping, kvällen börja ju bra
men fick nog för mkt alkohol när jag var där borta!
men de var kul ändå! :) sen blev de hem o natta!


aldrig mått så dåligt dagen efter faktiskt, kunde inte göra nå!
knappt så jag kunde åkte hem till farmor och käka
men blev bättre mot kvällen då åkte vi på bio,
flickan som lekte med elden, kollade vi på & den var helt okej! :)
måste komma en trea efter den eftersom den sluta lite konstigt!

menmen, imorse kom mamma hem ialf & jag har fått massa
fina presenter.. som en liten julafton morgon! hihi
lite vad jag fick;

  • 1 limpa cigg
  • bh & trosor
  • 2 jackor
  • 7 skärp
  • 6 leggings
  • 2 par skor
  • lösnaglar & lösögonfransar
  • 2 väskor
  • tjocktröjor & tshirtar

sen lite smått & gott! hon e så snäll, tack mammsen :)

ena skorna! :) mamma har bättre stil än vad jag trodde!
kanske kan ta kort på allting & visa, får se hur mycket orka jag har ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0