01.30

kom iallfall hem från eve för ett tag sen,
angie var också där! länge sen jag träffa henne..
fast hon var tvungen o gå nästan på engång!
men blev kvar hoss eve en stund & vi kikade på
massa bilder från cypern som våra grannar vi träffa
där lagt upp! och gissa om man vill tillbaka?
gud så skönt de skulle vara!

de var iallafall anges maskerad dräkt som kommit!
och jag tyckte den var fin, men inte helt som bilden kanske.
men kommer bli perfekt när man fixat allt med smink/hår.
nu väntar jag bara tills min kommer!
hoppas den hinner komma tills fredag, fast annars har jag en
reserv dräkt och ha som jag köpte i thailand i januari!
men vill ju såklart ha den nya! kommer bli feting naaaaaajs!
frågan är bara, vart ska man vara ?

vill ligga på strandeeen nu!

Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

Hej :)

Ska vi följas via blogglovin? :)

kram

2009-10-29 @ 12:37:04
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0