TIRED

så duktig som jag är så har jag faktiskt ringt komvux idag! :)
som ni vet var jag kanske inte så värst duktig i skolan,
så hade tänkt o plugga upp mina betyg och de fick jag!
ska på möte där på måndag, så hoppas jag kan plugga
på distans också! :) då har jag någonting o göra
ifall de blir en lång vistelse i thailand!
skönt o få de här gjort, då kanske jag
äntligen har någonting o göra på dagarna! :)

jaja, förutom de så har jag bara sovit 3 timmar inatt!
så jag är helt slut, kan knappt hålla ögonen öppna!
så blir nog hem snart för en liten tupplur!


såhär känner jag mig just nu!

Kommentarer
Postat av: evis

BRA DÄR! :D

2009-11-10 @ 12:02:02
URL: http://evelinius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0