SAW VI

kom precis hem från fia, har umgåtts med henne denna kväll
först blev de att skjutssa angie & robin till kungsör sedan
en tripp till donken, fia var hungrig så hon tog med sig lite mat hem.
efter de drog vi hem till fia och azema kom förbi en stund
och vi pratade och hade det trevligt!
sen när hon gått så kikade jag, fia & rille på nya Saw filmen
och den var lika äcklig som alla andra filmer!
usch hatar blod och sånt där.. men den var bra! :)

förresten kom brorsan och nycole på besök i lilla arboga
så var kul och träffa dom också, de blir kvar hela helgen
så blir nog en till vit helg för mig, om jag inte dricker imorgon?
tjejerna ska ut på källarn så får se om jag hakar på.
vi ska iallafall hemm till azema och äta imorgon,
sen kanske jag hänger med ut?!
min sista dag jag käkar pencilin, så kan inte vara så farligt?
annars så taggar jag fullt ut till nästa helg, ayia napa reuionen ffs!

aja, nu ska jag spela lite sims innan jag lägger mig!
seeya

btw så hade jag ett jätte sött kärlekspar på besök här idag ;)
ser ni inte hur kära dom ser ut.. haha! (kärlek börjar alltid med bråk)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, vackert jenny.. :)

2009-11-28 @ 14:10:23
Postat av: jenny

sv: jaa jätte vackert ju ;)

2009-11-28 @ 15:45:23
URL: http://jsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0