POWERNAP

tjabba!
min dag börja inte så bra kan jag säga..
satte klockan på halv tio för att jag skulle hinna med elva tåget
men gissa vad ? jo jag försov mig.. vaknade kvart över, så såklart jag missa det!
så himla tippat mig, tåg och jag går inte ihop!
fick panik och börja ringa alla, men ingen kunde skjutssa.. till slut så
fick pappa ringa sin kompis så han kunde skjutssa mig till köping så
jag skulle hinna med tolv bussen, kvart/tio i kom han utanför här
och gissa om han fick gasa, men jag hann ialf med bussen!

gick till restaurangen och gick på intervjun.. tyckte faktiskt de gick bra!
han skulle höra av sig imorgon om jag fick de eller inte! =)
håller tummarna! isåfall börjar jag redan på tisdag, så skulle vara perfekt!

nu blir de en powernap, inte fått min skönhetssömn inatt!
puss&hejs!

bjuder på en bild som jag tog för en minut sen, haha! 
btw.. en vecka kvar till neew mooon, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0