OLD TIMES

ja nu sitter jag här igen, eller har gjort de flera gånger ikväll
men nu har jag tid och skriva! :)

ikväll blev de en hemma kväll ändå
kika på idol med familjen och bara mysa med chips och cola, inga fel på de inte
farre och några till kom hit en stund och hälsa på
länge sen man träffa dom så det var trevligt
han skulle hämta sitt skärp som han glömde hoss mig för typ 3 år sen? haha
vi satt och snacka minnen, tänk hur länge sen det var
roliga tider det där, jag,farre,emil & azema
vi var verkligen varje dag, haha!

men men, nu sitter jag och kollar på phat girlz
skit rolig film, länge sen man såg den!
så ska kika vidare.
ciao

hehe lite gamla bilder,alltid kul och se!

Kommentarer
Postat av: azema

det var tidet det babe!

2009-11-21 @ 12:06:31
Postat av: Anonym

åh :)

2009-11-21 @ 14:07:41
URL: http://carrohaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0