NATTBLOGGNING

ja nu var fredag den 13onde över!
och jag har inte haft en dålig dag :)

börja med att jag åkte och luncha med pappsen
och jimmy på kina, tre små rätter somvanligt!

sen kom ange hit och vi bokade resan och betala
de gjorde iofs hela min dag toppen! :D

men sen blev de iallafall lite städning, och sen en liten
tupplur till åtta! då börja idol, och de blev och kika med
familjen, alltid mysigt!

sen vid tio-elva drog jag till azema och snacka lite osv
och nu sitter jag här och har precis kollat på skruva
den som beckham, jag har ju enorma sovproblem på nätterna!
kan verkligen inte sova, kanske borde skaffa sömnpiller?

men men, fick även mail från jobbet, och tyvärr fick jag ej de!
men men, jag är glad ändå.. var ju min första intervju så
kan ju inte sura över de! :D

så har min fredag sätt ut, hoppas ni haft de lika trevligt!


bjuder på en bild från igår! :) btw så snöar de ute, myyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0