I'm Happy So Happy!

nu är jag glad, allting går som de ska just nu!
fick ett mail om att jag ska på jobbintervju i västerås på torsdag,
och jag hoppas verkligen att de går bra!
orkar  inte och bara vara hemma på vardagar
och inte göra nånting förutom att söka jobb!
så skulle verkligen vara skönt och få nånting o göra.

sen har jag ju tagit tag i det här med pluggandet,
de kan jag ju även göra om jag jobbar!

så nu är jag glad faktiskt, fast vet ju inte riktigt hur de går!
men kan ju alltid hoppas på de bästa :)

annars så kom jag nyss hem, har vart och gått en låååång promenad
med rocky och azema! jätte skönt som vanligt, fast lite kyligt!

höll förresten på och bli påkörd, de var typ nån centimeter ifrån!
vi stannade och hälsa på thom vid sture ungefär, och sen stog vi
precis vid väg kanten och då hoppar rocky lite emot mig
och jag som är rädd för hundar backar ju bakåt och då kom de
en bil precis! så var jätte nära att den körde på mig!
men klara mig som alltid , haha!
döden skrämmer inte mig inte! ;)


en bild rån studenten, finaste camilla, evi och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0