IKEA

har precis skruvat ihop mitt databord som jag köpte idag i ikea
ett svart litet vanligt bord bara, men passar perfekt till mitt rum.
ska även sätta upp som en "gardin" runt min säng, så kommer blir mys!
sen köpte jag lite doft ljus och små prylar..
nu är de myspys i mitt rum

snart kommer ange hit,sen blir de hem till azema eller fia?
får se vart de blir, men då ska vi kika på paradise och bara umgås!
alltid lika trevligt med tjejorna :)

tåg lite bilder på min sko samling, inte så jätte bra bilder
men här ser ni mina älsklingar iallafall! :)

mina älskade pumps & stövletter

och mina älskade stövlar, förutom dom i vänstra härnet det är anges

kan visa min säng också, de är min älskling nr 2 ;)

Kommentarer
Postat av: josefina

åh, vart har du köpt skohyllorna ifrån? :D

2009-11-22 @ 15:40:00
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: jag kommer inte ihåg, tror de var mamma som köpte dom någonstans (a)

2009-11-22 @ 22:14:58
URL: http://jsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0