BARA FÖR ATT

Bara för att jag har så tråkigt!
snodde den från eves blogg;

Du heter:
Jenny Ann Samuelsson

Smeknamn: Böna brukar cassan&azema säga, annars säger alla andra Jenny.

Låt som när du är ledsen sörjer till: sätter på min spotify lista med lugna låtar! där finns de flera

Vad tror folk om dig?
den frågan är till er ?

Vad får du oftast komplimanger för? ögonen mest tror jag

Vad säger du för att imponera på någon? ni som ska imponera på mig istället ;)

Brukar du skratta för dig själv? haha, always ;)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "kom till mig imorgon kväll :)" 

Var bor du? Arboga

Trivs du där? nej, vill flytta till nå större stad!

Äger du några Converse: nej, men ägde (a)

Brukar du bli för full: haha, ni som känner mig lär kunna den frågan ;) 

Är du allergisk mot något: nope!

Har du haft sex idag: nej :K

Nästa mål i ditt liv: mycket man vill..

Hur svarar du i mobilen: halllåå

Vem ringde du senast? fredde

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att jag skulle boka hotell

Antal timmar sömn inatt: 12, haha!

Sov du ensam: ja, synd om lilla mig

Brukar du komma i tid: beror på.. men oftast =)

När mår du bra: när jag är med nära&kära, när jag är utomlands och när jag får som jag vill! :D

När blev du fotad senast: igår

Hur känner du dig nu: seg & uttråkad

Vanligaste färg på dina kläder: svart och vit

Vad tycker du om fötter: usch

Favoritdryck på morgonen: Cola eller Oboy

Rakar du benen: självklart

När brukar du oftast gå och lägga dig: 3-4 om inte senare 

Är du blyg? ja de e jag! även fast inte vissa tror de

Sysslar du med någon idrott: nej, går ut på promenader men inge mer!

Vill du hellre ha mail än brev: hm, alltid kul med brev =)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: japp!

Har du spytt offentligt: för många gånger (;

Är du nöjd med ditt liv: oftast! förutom dåliga dagar

Är du bortskämd: vissa säger att jag är, men själv tycker jag ej det!

Vad gör du i morgon: ska på möte med af

Vad är det värsta du vet? när folk åker utomlands hela tiden men inte jag!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
vet ej ?

Vad längtar du till?
nästa thailandsresa

Har du bra vänner och äkta vänskap? jaa, mina vänner är dom bästa! <3

Vad är det finaste du fått? finns mkt..

Hur gammal är du: 19 

Du samlar på: vetej, skor ? (a)

Gröna eller röda äppeln: gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ange oftast. 

Gillar du golf: aldrig spelat, men mini golf är kul!

Vilken tid gick du upp idag: halv 4a, haha

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Är det okej att gråta: ja, de e bra att släppa ut allt nångång =)

När grät du senast: i torsdags

Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, flytta till göteborg!

Bär du glasögon eller linser: nej =)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: haha nee!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: vaknar sent oftast, förutom om jag har druckit då brukar jag vara pigg

Vill du gifta dig: självklart de är min dröm ju, fast inte nu på länge..

Vill du ha barn: jaaa! fast inte de häller på länge..

Solar du ofta: gjorde mer förr, nu blir de nästan aldrig av..

Är du bra på att laga mat: haha nej!

Är du flygrädd: nej, tycker om o flyga!

Hur vig är du: nja inte så värst

Är du musikalisk? neejdu

Vad dricker du helst när du är törstig: coola, love it!

Tror du på ett liv efter döden: ja de gör jag!

Tycker du om sushi: nej..

Vad äter du helst när du ser på film: chips & cola och en god dipp!

Bor dina föräldrar tillsammans: japp!

Har du tandläkarskräck: nej, fast börjar få lite nu faktiskt!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: aadå..

Biter du på naglarna: tyvärr...

Senaste låt du hörde: I can transform ya är på just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0