pluggpluggplugg

tog en liten sovmorgon idag, orkade inte åka in på första lektionen
så åker in till sista, (vi har bara två lektioner idag) så ska göra klart
mitt sista arbete, gjorde klart ett igår ialf och hälften av de andra.. 
så de e ju skönt, igår blev de de så sent, för robin & missa kom förbi
och ville kolla på film kl 12, men jag somna efter halva filmen.. så
jag var ju ett roligt sällskap, haha :) men de var så läskigt att när jag sov
så visste jag att jag drömde och att jag låg o sov breve dom, och kunde typ
styra min dröm, helt sjukt läskigt.. sen när filmen var slut i drömmen så
var filmen slut på rikigt också.. kändes nästan som jag var vaken fast ändå sov.

igår blev de ialf inte & bada en viss person banga ju, så vi tänkte bada idag
men de e ju inte äns fint väder idag! sa ju att vi skulle bada igår  ;)
men men, idag blir de kanske utgång med nicki & andrea, får se om jag har
ork efter allt pluggande.. men de brukar aldrig stoppa mig :) 
sen kanske jag ska tatuera mig också, jag får hoppas hon har tid.. 

men nu ska jag forsätta med arbetet, fyfan va skönt de kommer bli
när allt är klart! byebye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0