solsolsol!

guud vad skönt med sool, har suttit ute hela dagen.. 
tom på lektionen fick vi gå ut (: tänkte faktiskt kanske
ta mitt första dopp idag, om jag vågar!  får se hur de blir med de

annars har jag väll inte gjort så mkt, va i skolan sen drog ner på stan
och köpte ett par brills&skor.. mötte upp fredde och drog och
käkade glass sedan tåget hem & mötte upp mamma sen tog
vi också en glass, sen hem i 5 minuter sen frpga pappa om jag ville
med ut ch käka med han, så då följde jag med han med.. haha
tjockis varning på mig här! ;) men men ikväll måste jag PLUGGA
har två arbeten i samhäll som måste vara inne senast imorgon..
så ska försöka orka med och göra dom! 

men men nu ska jag sola vidare :) seeya later

en bild från lördags på mig & angelique :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0