toooday was a sunny day

idag har jag ialf vart i skolan, kom tom upp i tid : )  och vi gick hela dagen också
för var ju tvungen att gå till psykologin och göra ett prov, även fast ingen av oss kunde
de.. för att inte få streck men vi klara de så duktiga som vi var.. haha de roliga var att
våran lärare är så knäpp så hon frågar typ en fråga sen typ efter 2 sekunder så
svarar honm på frågan själv, haha .. så knäpp. men var ju bara bättre för oss ;)
sen efter vi gjort klart de så drog vi ner på stan de var ju så så fint väder kändes 
nästan som sommar ju .. me like a lot! så vi drog & köpte magdansös dräkter till
utklädnasshowen, vi kommer vara så snygga ;) tur att vi hitta likadana dräker,
fast olika färger.. jag blir röd, evi turkos, camilla&ida vita & sarah rosa..
vi kommer nog sticka ut rätt rejält, haha : ) men bara en kul grej ju..

efter vi köpt de drog vi till spicy & käka, alltid lika gott ju.. och då ringde andrea 
från gina & fråga om jag vile jobba. och och självklart ställde jag upp :) 
så jobba där från 4-halv 8.. och tänk att jag hade klackar hela dagen
fyfan sger jag bara, och de var ju inte lite folk häller.. men ialf tiden gick ju snabbt
fick även med mig hem ett par jeans & ett linne.. efter jobbet drog några
av ginatjejerna & jag och fika/åt på cornetto bar, jätte mysigt sen vart de av till centralen
och vänta på tåget hem bara ..  så har ialf min dag sätt ut.. nu ska jag börja plugga
samhäll har 2 arbeten och lämna in tills på ons, så de e bara börja hård plugga

jag,ida,sarah,evi & milla idag :) 
 
och en till bild, love you girls :)

de här fick jag med mig hem från gina : ) maskerad kläderna kan jag inte visa de får ni
se på utklädnasshowen ;) byebye!

Kommentarer
Postat av: Josefina

ÖJ du skulle säga till när linnet kom in!! ja vill ha en lägg undan åt mig, så får du pengar! :D

2009-05-26 @ 23:49:27
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0