ny gaddad

kom precis hem från köping, har vart där sen kl 6, vart lite längre än
vad jag trodde.. aja men först skulle azema tatuera sig så jag följde med
för jag vill ju skriva mitt namn i handleden.. så sa hon att jag kunde göra de :) 
så först tatuera hon sig, sen tatuera hon wala, sen gjorde hon även 2 på åsa.
sen sist var de min tur, så gjorde min på handleden först, sen gjorde jag
även en till från typ nacken och ner mot ryggraden, där de står pappa,mamma,
och min bröders namn.. fyfan va ont de gjorde sista biten längst ner :/
o jag som trodde handleden skulle göra ont, men de var inte farligt alls..
menmen bara tacka och bocka sofia :) blev jätte nöjd.. 

annars idag sp har jag völ inte gjort så mkt, hjälpt mamma&pappa och städa
ur min brors lägenhet, sen även lunchat med pappa idag igen :) 
de är alltid mysigt.. har även hunnit skicka in alla mina uppsatser nu
som jag skulle göra tills idag.. 

skulle ju igentligen ut idag med nico & andrea men klockan blev alldeles för
mkt så hinner inte åka in, förlåt tjejer <3

snodde 2 bilder från sofias blogg på min tatueringar : ) 



dom togs precis efter så är ju svullen oså, får ta lite bättre bilder sen :)


Kommentarer
Postat av: josefina

Snyggt jenny :D

2009-05-28 @ 19:53:31
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0