back in track

nu var de en månad sen jag blogga igen, men tänkte faktiskt börja nu (igen)
och försöka skriva lite varje dag, har ju faktiskt köpt mig en liten rosa mina laptop
så kan ju blogga när jag vill & vart jag vill. så de e ju skönt :) den e så sööt, hehe. 
menmen den senaste  månaden har jag ialf hunnit med att:
* vara på studentkryssning, var hur kul som helst, synd att de bara varade i en dag..
* jobbat ännu mer på gina, de går jätte bra : ) 
* varit på studenfester, funfunfun! & på fredag e de elba..wihooo
*piercat tungan, vart en inpulsgrej bara.. men jag överlevde :D
* även hunnit med och shoppa en del (:
sen har jag väll inte gjort så mkt mer.. 
min bror har ialf flyttat till gbg & skaffat jobb o lägenhet där, min pappa har vart i
indien i 3 veckor men kom hem i torsdags, guud vad tomt de var utan han .. men men jobb är jobb
i lördags var de även vasas studentbal & alla var jätte fina, tog massa kort, hehe. 
sen på kvällen så firade vi azema eftersom hon fyllde 19 & hon bjud på pommes&kyckling, jätte gott var de.
och sen har hon ju öven fått körtkort så extra grattis till henne :) 

men som jag sa, på fredag är de elba festen och de kommer ju spåra :D 
och på lördag är de thaifest som jag ska jobba på sen efter de sticker jag nog till 
köping eftersom de e grisfesten däär.. ska nog bli kul :) 
jaja de var lite vad jag har gjort & ska göra.. seeya later (:

 
där är min nya lilla älskling (:



Kommentarer
Postat av: Josefina

fan va fin :D

2009-05-26 @ 23:51:15
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0