vasa

just nu är vi i vasa, och vi bor på ett jätte fint hotell
med bastu & kök mm på hotellrummet,
är hur skönt som hellst! :) 

annars så har vi vart på tivolit i tammerfors hela
dagen typ, var så himla kul. älskar tivolin
man blir som ett litet barn igen, haha!
sen har jag ju aldrig vart där förut så allt
blir ju nytt, men fanns många roliga karuseller.
och vi var ju där när de öppna så var inte så
långa köer häller, så de var skit bra :) 
vann även ett litet hjärta när vi spela ett spel
bäst är jag ju! :) kom först i mål av alla, de ni ;)

imorgon kom mer vi nog åka in tuill sverige igen
vi vill åka till örnsköldsvik så vi kan gå in på paradisbadet.
vi har vart där 2-3 ggr förut, och de är skitkul. 
så får se om vi hinner komma dit imorgon elr på fredag
sen blir de nog hemmåt igen :) 
nu ska jag sätta på en film sen sova, måste komma upp
till frukosten imorogon, höll på o missa den idag! ;)
förresten så har jag inte rökt än, och inte andré häller
bäst är vi! :D men kommer nog bli svårt sen när jag 
kommer hem till arboga igen, menmen ska klara de!
 godnatt alla!

vårat rum, fast vi har matsalsbord istället för soffa.
badrummet, sen bastun där i dörren till vänster
en till bild på badrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0