tillbaka igen

Nu har jag fått ordning på min blogg igen, så ska försöka skriva så mycket
jag orkar.. de är sant som fia säger, att de kommer bli kul o läsa sen när
man blir äldre, så ska försöka skriva de jag vill minnas :)

vet inte rikigt vart jag ska börja nu de var ju 1 månad sen jag skrev typ 
så tar väll allt från då jag sluta, och de var ju själva student veckan!

* MIN STUDENT:  hade de ju ialf hur bra som helst, massa festande hit & dit, 
mys med älskade klasskompisar, ja den veckan var helt underbar. 
vi hade t o m tur med vädret :) börja bara regna senare på dagen
men då hade vi redan åkt vagnen och allt :) 
så kan bara beskriva min student med ett ord: PERFEKT!

* ÖLAND: en vecka efter ungefär så åkte jag sara nina angie & fia till öland 
och firade midsommar där. de var också hur kul som helst, 
vi bodde ihop med emil & co sen var även alex&eve på öland också
så de blev full fart varje dag, vi var där från tors-sön så man var ju helt 
slut när man kom hem igen. sista dagen var nog den roligaste dagen, 
men spårade lite där också men de får man ta :) tog även mitt första dopp
där, och vi hade även tur med vädret här. såå de var skitbra! :)


* GÖTEBORG: åkte ner till min bror & nycole förra helgen tors-mån för att hälsa 
på dom, dom bor i en 3a så var stort o fint :) på tors träffa jag en kompis 
som de var jätte länge sen jag träffa vi vgick o bada osv sen åkte jag bara hem
för att vila, på fredagen åkte jag o nycole ner till stan och shoppa hela dagen 
eftersom goff jobba hela dan, hitta inte så värst mkt, men kul ialf :) 
på kvällen drog jag hem och fixa mig lite sen drog jag ner till stan igen för att
möta upp a, efter ett tag så hitta vi varandra till slut och så vi drog till hotellet för
att lämna packning osv, drog ut och käka & tog några glas öl och sedan tillbaka
till hotellet för att sova, vi ville ju vara pigga för liseberg på lördagen. 
men vi vakna ialf tidigt på lördagen sen drog vi till liseberg och var där nästan
hela dagen, man vart ju helt slut för de var så himla varmt! men vi hann åka 
många karuseller.  efter vi vart där drog vi till stan tog ett glas, sen vidare till 
hotellet för fix och efter de till min bror för vi skulle dricka med dom. och senare
tillbaka in  till stan för att gå ut,  men jag & a var så himla trötta så vi gick hem 
tidigt  och mös istället :)  eller tidigt i göteborg är typ 1-2 eftersom krogarna är 
öppet till 5 där . på söndag sov vi länge och bara myste, sen var vi tvunga 
& checka ut och gick lite på stan sen skulle jag ta spårvagnen till min bror 
igen för att sova där sista natten. eftersom a var tvungen att åka hem för han
börja jobba på måndagen.  lite tråkigt o säga hejdå  men den hlegen var ialf
hur mysig som hellst :)

där var en liten kort sammanfattning av de jag gjort medans jag inte har
bloggat, har haft de hur kul som helst :) har även hunnit vart i grönan och
åkt den nya insanee, skit roooolig! ikväll blir de nog vinbäcken med tjejerna! 
 

ska även sätta in bilder från studenten öland mm lite senare :)

studenten 09! love love love!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0