min vecka

nu var de en vecka sen jag skrev.. åter igen så har jag inte ork eller
lust och skriva.. men har ändå inte gjort nå speciellt..
lite kort om min vecka.

mån; kommer ej ihåg .. inhget speciellt tror jag
tis; nattbad med ronny&co. körde över en hare, usch!!
ons; hemmakväll med eve med vattenpipa, sedan tjejsnack hoss fia
tor; kika på skräckis hoss adde, drog ut till ett gammal hus mitt i natten
sedan en till skräckis, sen hem. 
fre; utgång i köping på brorsans&syrrans, spårkväll säger jag bara.
lör; hemskaste dagen i mitt liv, sedan utgång på sommarfesten.
sön; bakis, kinamat med eve&alex. och filmmys

blev en spårad helg kan jag säga! men alltid kul.
är så avundsjuk på fia&alla som är i rhodos just nu
fyfan va skönt, skulle bara vilja packa min väska o resa iväg just nu!
jaja nu ska jag inte sitta här o drömma mig bort.

en gammal bild på mig & ermin..spåår!



Kommentarer
Postat av: andrea

Saknar dig hjärtat.

Vi måste fan ta o styra upp något snart.

Du är saknad ska du veta din lilla mupp!

Pussis*



2009-07-26 @ 23:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0