jag är hemma!

ja nu e jag hemma, gud va skönt. 
sant som man säger "borta bra men hemma bäst" 
igår blev de bara en lång bilresa hem
vi åkte ända från luleå raka vägen hem
förutom att vi stanna och tog några pauser dårå,
sen stanna vi även i övik och käka kinabuffé, mumma!
hann även gå lite på stan där, så köpte sånna där
strass stenar till mobilen. så satt och pilla med de
ända därifrån hem till arboga typ, var så sjukt jobbigt..
dom var ju så himla små så var tvungen att sitta med en
tandpetare och ta en & en i taget.. men till slut vart de klart ialf
och fint vart de!

igår när vi kom fram hann jag vara hemma i 30 min
bara, för fredde & johan kom hit och hämta upp mig
och ali, för att vi skulle åka till västerås och festa
med dom, så hann inte vara hemma länge precis.
men men, vi  drog ialf dit, förfesta hoss johan där
även några till var.. och sedan in till stan och ner
på sjökrogen, vart lite kaos där men var roligt ialf..
sedan donken och hem till johan igen för vi skulle
sova där, nattbada där också, men de var svinkallt!
imorse när vi vakna var jag så sjukt bakis, usch!
jag brukar typ aldrig vara de, så jag & ali tog ett
morgon dopp för att bli piggare, och skönt var de!
sen skjutssa han hem oss, och nu sitter jag bara här
men ska nog hoppa in i duschen nu, känner mig så sjukt 
sliten, skriver kanske lite senare :) seeya!

visst blev de fint ?! :) ska nog göra över hela mobilen.. men de blir någon
annan dag när jag har ork! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0