gårdagen

igår så skulle vi ha spelkväll hemma hoss fia,
men jag & eve kom aldrig dit , haha.. 
vi börja först med att bara kolla på tv, sen rökte
vi vattenpipa och börja dricka lite, elr vart inte
så lite till slut ;D men sara madde & fia 
kom hem till eve istället så vi var där en stund bara.
efter alla dragit kom ronny&adde och nattbada med 
oss, var skit skönt faktiskt :) sen bara hem och sova.
idag blev jag bakis IGEN, usch. hatar dee. 
men mår bättre nu! :) och som ni läste så rökte jag igår
BADGIRL! så får börja om från början, från och med idag!
andré gjorde de också igår , så båda var dåliga igår (a)
menmen, nu ska jag kika vidare på paradise hotell
ciaao! :) 

gammal bild på madde sara jag & fanny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0