filmkväll

har precis kollat film med angie, de blev en skärckfilm
som hette the haunting connecticut (stavning?!)
den var ialf en sann historia och hur läskig som hellst,
och ali skrek varje gång de kom nå läskigt så jag höll på &
få hjärtattack, haha! men filmen var bra

nu ska jag börja packa inför imorgon, sticker ju på kryssning
sen åker en liten tripp i finland osv. vet inte rikigt hur länge
vi kommer vara borta beror på hur länge pappa orkar :)
men kommer ta med min lilli mini laptop så kommer skriva
ändå! hoppas vi får fint väder bara, nu ska jag kika mer film
hejsvejs :)

här är några till bilder från kvällen:


jag sara ali madde rille & eveluttan


vi igen


sara madde rille & eve

orkar inte sätta in nå fler men där var några ialf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0