gott nytt år!

happy new year everyone! :)
vi firade nyår i pattaya som sagt, och sjukt mkt
folk asså! ni skulle vart med på alla discon
bra musik, massa folk & billig dricka
kan inte bli bättre! jag e hel nöjd.

idag bytte vi hotell till jomtien beach hotel
skitfint är de, o precis brevid havet.
innan de bodde vi på dianna in mitt inne
i walkin street och de var livat hela tiden
så skönt att vara nära havet så de e lite
lung och ro.  sen har vi internet på hotell
rummet, de är alltid ett plus ;)
men ska bara stanna här 4 dagar
sen ska vi till bangkok igen,
jag ska tatuera mig! :)
fast inte bestämt mig vad jag ska göra..

hät är ialf hotellet vi bor på just nu



en bild för några veckor sen när vi var hoss mormor.
jag& min söta kusin beauty! miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0