bilder, thailand

Nu är jag hemma i sverige ialf.
resan hem sov jag hela vägen nästan!
hur skönt som hellst, vakna när de var 1 timme kvar bara.
menmen, iskallt när vi kom till sverige ialf,
frös hur mkt som hellst, tur att man hade jacka ialf
men när vi kom hem så packade jag upp
träffa azema en stund, sedan började jag
fixa mig & sedan drog till nina där fia&joss var
efter ett tag drog vi till klaras, där de var för mkt folk
var inte så värst kul, var förkyld&trött.. men men.
kul & träffa mina partypinglor ialf! :) hihi

här är ialf lite bilder från pappas kamera.
har inte hittat min kamera sladd än!


på standen

bangkok ( ser jätteliten ut)

i poolen

havet/stranden

brun&fin! hotellrummet

ryggen, här ser ni mina tatueringar! :) hihi

blir massa mer bilder när jag hittat min kamera sladd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0