min helg

tänkte berätta lite om min helg, haft sjukt kul :)

i fredags så åkte jag&joss in till västerås och förkröka
på strike med fredde & co, sjöng singstar osv.. var sjukt kul
sen drog vi vidare till konrad och shake some asssses! :)
grymt kul, förutom att jossan tappa sin plånbok men
den hade någon lämnat in dagen efter så tur att vi hitta den.
sen när vi vänta på skjutssen hem så kastade en gubbe
iväg min väska typ 200 m så jossan mobil gick sönder
tur att hon har simkortet kvar ialf,så då hade ingen mobil
men som tur var så kom skjutssen på en gång.
snacka om att vi hade lite panik, men de ordna sig till slut;)

aja men igår så blev de partyy också, elr först åkte vi in till
västerås och hämta jossans plånbok, sen in till köping
och till slut arboga, där vi festade sönder. haha .
lite spår kväll, menmen kul vare :)

nu väntar jag tills min mobil kommer, känns så tomt utan.
hoppas den komemr i veckan nångång.. så grymt skönt att
vi har lov nu ialf! :) jaja, nu ska jag & joss kika film, seeya.


Kommentarer
Postat av: j

haha a de är de =)

2009-02-24 @ 16:39:02
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: j

genom våra mammor, dom kom till sverige samtidigt + att dom umgås i bland=)

2009-02-24 @ 18:00:38
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0