jag är tillbaka på halvtid ;)

kul när man går in o kollar att de fortfarande är folk som är inne på sidan
varje dag även fast man skrivit att jag inte ska blogga på ett tag :)
hade ialf tänk o börja lite smått igen.
på den tiden jag nte bloggat har ialf inte så mkt hänt.
har ialf färgat håret, fetstat rätt mkt & barat umgåtts med jossie.
nu är jag för tillfället singel & lever livet som aldrig förr.
just nu har jag praktik på pops & vart där 2 veckor nu.
sen nästa vecka är de ju sportlov & då blir sthlm, sen hade
jag tänkt o börja seriöst med körtkortet så jag kan få de nångång :)
jaja, nu är klockan mkt. börjar vid 10 imorgon så ska nog lägga mig
seya :)


min hårfärg just nu ialf, e lite orangeaktik, men ska nog färga svart igen elr
fler slinger, får se hur jag gör :) vad tkr ni, svart elr fler slingor?!

Kommentarer
Postat av: Jenny lennartsson "jenlen"

Varsegod :) Du är verkligen fin måste jag säga igen..Hoppas du har en bra dag!

2009-02-18 @ 13:49:57
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag tycker du har fin hårfärg på bilden :)

2009-02-18 @ 14:05:49
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0