jag är så blåst!!

igår så åkte jag&"gratis"in till västerås & festade (lilllördagen)
för a & dom skulle ut på pluto så hängde med, o de var väl kul till och börja med.
men fick nog i mig lite för mkt alkohol, så tappade bort min mobil :(
de var 1 månad sen jag tappa min förra, så inte så bra!
o då hade jag ingestans o ringa häller o sen tappa jag bort a
så fick inte tag på han häller (skulle sova där)
så hade panik över de hela kvällen, men de ordna sig till slut.

men ialf imorse när jag gick på stan i västerås så brukar de stå
sånahär telfonförsäljare. o så börja dom snacka med mig osv..
o sen vipps så hade jag visst köpte en ny, så får den om 10 dagar
asså jag är så blåst ibland. haha! kommer knappt ihåg vad han sa till mig..
jaja, sen skrev han tom sitt nummer & sa att jag skulle ringa han
när jag åkte till sthlm så skulle han visa mig alla bra krogar i sthlm, rolig typ de där.

jaja, men jag e ju så blåst så. men imrogon kör vi igång igen ;)
de var allt för mig ;) tack&hej :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är a? ;)

2009-02-25 @ 15:58:32
Postat av: Anonym

?

2009-02-25 @ 16:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0